poniedziałek, 14 lipca 2014

Wiosenno-letnie paznokcie

Cześć :)

Zapraszam was na kilka paznokciowych fotek.

 

Wibo Candy Shop nr. 01
Piękny koralowy piasek :) Spodobała mi się taka faktura.

Lovely I love summer nr. 2
Nowy miętowy nabytek :)

 Lovely I love summer nr 3 oraz Virtual by Joko french nail
Mięta + biel 

LE MAX nail enamel
Uwielbiam kolory nude więc w przerwach między miętą czy koralem pojawia się delikatny fiolet-biel.

A wy na jakie kolory stawiacie wiosną / latem?  :) 
Cammy.

9 komentarzy:

  1. Candy ma świetną fakturę! Ostatnio podbijaj mocno moje serce takie lakiery ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne piękne i wakacyjne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 2 aaa i nie rezygnuj z bloga- pisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rezygnuję, mam tylko nadzieję że niedługo uda mi się zacząć pisać częściej :)

      Usuń
  4. ten pierwszy ma przecudowny kolorek ... ach ja darzę Twój Blog ogromnym sentymentem , w końcu byłaś moim pierwszym komentatorem ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, tego się nie spodziewałam. Dziękuję :*

      Usuń
  5. Ja stawiam na róż i pomarańcz. Szkoda, że u mnie w Ross nie ma tej serii Wibo.

    OdpowiedzUsuń