niedziela, 11 maja 2014

Miłość od pierwszego użycia. Borówkowy żel pod prysznic Balea.

Hej :)

Dzisiaj chciałabym przedstawić wam produkt który mogę nazwać moim ulubieńcem. :) Rzadko zdarza się aby kosmetyk spodobał mi się na tyle bym bardzo chciała do niego powrócić (wciąż szukam ideałów). Tak więc oto on, borówkowy żel pod prysznic marki Balea.


Kocham borówki. Dlatego właśnie był to pierwszy produkt który wrzuciłam do koszyka będąc w DM'ie :) Nie mogłam się powstrzymać i wypróbowałam go jeszcze tego samego wieczoru. Pokochałam go od razu. Ma bardzo intensywny zapach gumy balonowo-borówkowej. Niestety po myciu zapach bardzo szybko  się ulatnia. Jest to rewelacyjny produkt do mycia. Dobrze myje, pieni się, nie wysusza ale też nie nawilża skóry.

Dostępny jest w drogeriach DM oraz w internecie. Cena to ok 5 zł za 300 ml co jest rewelacją :) Jak tylko będę miała możliwość to kupię go ponownie :)
Cammy.

2 komentarze:

  1. Zapach musi być obłędny, uwielbiam borówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam wczoraj mój pierwszy żel z Balea i nie zrobił na mnie efektu wow;/ Ładnie pachnie w butelce i w łazience ale na skórze już nie;/

    OdpowiedzUsuń