czwartek, 17 kwietnia 2014

Poznaj moje włosy `3

Cześć :)

Bardzo łatwo mogę określić kiedy zaczęłam się interesować włosami. Było to w połowie października 2013 r. Jednak już wcześniej, bo w styczniu '13 zaprzestałam ich farbowania.Teorytycznie można by było stwierdzić że włosomaniaczką stałam się w październiku ale..
Ale czuję że nie robię dla włosów tyle ile powinnam. Nie widać takich efektów jakich bym chciała. No cóż, natury nie oszukam- ze słabych, cienkich i rzadkich włosów nigdy nie będę miała burzy pięknych falowanych włosów. Nie mogę jednak się tak łatwo poddać, chcę wydobyć z nich to co się tylko da.


Plan na najbliższy czas:
  • zrobić porządek ze skórą głowy- najlepiej byłoby się wybrać do dermatologa, myślę że o tym napiszę oddzielny post, w tej chwili nie mam pojęcia co tak naprawdę dzieje się z moją skórą.
  • wrócić do regularnego wcierania- wcierałam Jantar dzięki któremu po raz pierwszy od dobrych kilku lat moje włosy już nie wypadają w ogromnych ilościach- przerwałam na ok miesiąc i wypadanie nie powróciło :) 
  • olej! - tak tak, co ze mnie za włosomaniaczka która olej na głowie gości od święta. powoli zaczynam wprowadzać regularne olejowanie

I na koniec aktualne zdjęcie moich włosów. Nie do końca widać dokładny stan włosów. Z pewnością jest lepiej niż pół roku temu, jednak daleko im do ideału ;)W lutym byłam zmuszona obciąć... dużo. Dla porównania stan z początku lutego (zdjęcie z fleszem w sztucznym świetle):


Dopiero gdy zrobiłam tą fotkę uświadomiłam sobie jak wyglądają moje końcówki. TRAGEDIA. Poszły pod nożyczki.
Cammy.

4 komentarze:

  1. Ja bym Ci proponowała ścięcie tych końcówek :)
    Ja sama ostatnio ścięłam jakieś 6-7cm i w końcu zaczęły się układać, mniej plątać itd. Nawet jeśli zależy Ci bardzo na długości już lepiej pozbyć się tych strączków :) Zobaczysz, że odżyją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końcówki zostały ścięte już w lutym, pierwsze zdjęcie to ich aktualny stan ;) Też ścięłam ok 7 cm, na szczęście już trochę odrosły :)

      Usuń
  2. Do niedawna miałam końcówki w podobnym stanie... Proponuję wizytę u fryzjera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten stan zobaczyłam dopiero po zrobieniu zdjęcia. Ścięłam je już w lutym, pierwsze zdjęcie jest aktualne ;)

      Usuń