czwartek, 24 kwietnia 2014

Mel b, Warm Up & Cool Down

Cześć dziewczyny:)

Dawno nie pojawił się żaden post z serii fit a to dlatego że postanowiłam na ćwiczenie w klubie fitness. Dziś jednak przychodzę z recenzją 2 treningów Mel B- Warm up oraz Mel B- Cool Down. :)





Rozgrzewka / Warm up
Pierwsze ćwiczenie totalnie mi się nie spodobało, reszta była okej, ale zachwytu nie ma. Filmik bardzo fajnie rozgrzewa przed właściwymi ćwiczeniami. Z pewnością będę do niego powracała ( chociaż chciałabym znaleźć coś ciekawszego) przed rozciąganiem które jak na razie robię we własnym zakresie (poszukuję ciekawego filmiku). Ćwiczenia mnie nie zachwycają ale faktycznie rozgrzewają.



Ćwiczenia rozluźniające i rozciągające / Cool down
Tak jak powiedziała Melanie, rozciąganie po treningu jest bardzo ważne. Niestety ale na 99% nie skorzystam więcej z tego programu. Być może jest to wina tego że lubię długie rozciąganie a ten filmik trwa zaledwie 4 minuty. Dla osób które chcą zaledwie 'odbębnić' rozciąganie to będzie idealny wybór.


Cammy.

4 komentarze:

  1. Ja to ostatnio z nikim nie lubię ćwiczyć, jakiś leń mnie ogarnął. Chociaż w czoraj dałam się wyciągnąć na bieganie, i coś tam a6w robię. Filmiki narazie odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się w ogóle nie ruszam :< w końcu muszę COKOLWIEK zacząć ćwiczyć. A od Mel B uwielbiam ćwiczenia na pupę :) kiedyś namiejętnie ćwiczyłam :)
    http://makingoftheboss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mel B lubię za osobowość, dość krótkie, ale intensywne treningi i możliwość ich dowolnego mieszania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama robię sobie rozgrzewkę i rozciąganie. Mel B wypada tu średnio. Ale ostatnio mam kontuzję łydki, więc leżę bykiem :D

    OdpowiedzUsuń