poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Zakochałam się w Pradze (plus zakupy z DM'u)

Cześć :)

W sobotę wróciłam zmęczona choć bardzo zadowolona z Pragi. :) Zrobiłam sobie takie mini wakacje w kwietniu, każdy przecież czasem potrzebuje odpoczynku. W stolicy Czech spędziłam 4 dni. Głównie zwiedziłam Hradczany oraz Małą Stranę. Udało mi się również spędzić sporo czasu na Starym Mieście, w centrach handlowych... i w DM'ie do którego wstąpiłam aż 4 razy ;)



Praga jest bardzo pięknym miastem w którym się zakochałam. Z pewnością wrócę tam jeszcze nie raz!

Na koniec zakupy z niemieckiej sieci drogerii DM: 3 żele pod prysznic, 2 pomadki do ust, kryształki rozgrzewające do stóp, odżywka do włosów, krem do stóp i 2 maseczki :)

Cammy.

9 komentarzy:

  1. przepiekne widoki, tez tam kiedys bylam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. planuję się tam kiedyś wybrać ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tej Pragi! Jedno z moich ulubionych miast! Chętnie bym tam wyskoczyła! I tego DM'u też zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi sie tam pojechać :) Nie mam daleko, bo mieszkam przy granicy z Czechami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym kiedys wybrać się do Pragi :-) A zakupy z DM skromne :-)

    OdpowiedzUsuń