piątek, 7 marca 2014

Wcierka Jantar

Hej :)

Nadszedł czas by napisać co nieco o mojej ukochanej wcierce do włosów.


Farmona Jantar odżywka do włosów (nowa formuła). Używam jej od początku stycznia tego roku, posiadam dopiero drugie opakowanie ponieważ produkt jest bardzo wydajny. Pełna kuracja trwa 3 tygodnie, po niej powinna nastąpić krótka przerwa i rozpoczęcie kolejnej.


Przejdźmy do najważniejszego czyli działania/efektów. Przy regularnym stosowaniu ( i robieniu bardzo krótkich przerw) hamuje wypadanie. Przed stosowaniem jej włosy leciały mi w bardzo dużych ilościach, po każdym myciu (codziennie) miałam zapchany odpływ wody pod prysznicem. Jantar opanował sytuację :) Kolejnym efektem jest pojawienie się większej ilości baby hair (od bardzo dawna je mam, teraz pojawiło się ich sporo więcej) oraz szybszy porost włosów (niestety nie zmierzyłam dokładnie). Najprawdopodobniej zmniejsza przetłuszczanie się włosów.

Dla zainteresowanych skład nowej formuły, zawiera wiele ekstraktów w tym biotynę dzięki której włosy rosną szybciej.

Cammy.

12 komentarzy:

  1. miałam, również się u mnie się sprawdziła i planuję kupić ponownie

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się na nią skusić, ostatnio strasznie mi wypadają włosy - chyba zrzucam zimowe futro:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowej wersji jeszcze nie używałam, ale staram bardzo mi służyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam, faktycznie hamowała wypadanie włosów, ale głównie zależało mi na szybszym poroście włosów i niestety tutaj mocno mnie zawiodła. Na dodatek włosy po niej były u mnie bardzo u nasady nieświeże i swędzące. Ja na pewno więcej się nie skuszę :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. skóra była swędząca a nie włosy :P

      Usuń
    2. Ja zawsze ją stosuje wieczorem, a rano myje głowę więc problemu z brakiem świerzości nie ma :)

      Usuń
  5. u mnie też dość dobrze się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tę odżywkę i bardzo ją lubiłam, ale odkąd zmienili jej skład parę lat temu, całkowicie przestała się sprawdzać :( Niefajnie usztywnia mi teraz włosy, przetłuszcza i jest zupełnie inna, niż kiedyś.

    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie pomadki mac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś Jantar był dostępny w aptekach Dbam o Zdrowie. Sama swój kupiłam na allegro, a drugi wygrałam w konkursie. Słyszałam, że ta nowa wersja wcierki powoduje u niektórych podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo dobrego o niej słyszałam ale sama nie stosowałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. kupowałam ostatnio;) zobaczymy jak się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń