poniedziałek, 10 lutego 2014

Get flat, sexy abs with Tiffany Rothe Workouts 5 minute routine

Hej :)
Dzisiaj przedstawiam wam kolejny post z serii fit. :) Tym razem Tiffany Rothe i jej trening brzucha. 




Po włączeniu filmiku słyszymy spokojną i przyjemną dla ucha muzykę. Nie dajcie się zmylić! Ćwiczenia są bardzo fajnie dobrane, gdy tylko ogląda się filmik wiele z nich wydaje się takie łatwe i banalne.. no i w końcu to tylko 5 min, to przecież łatwizna nie? A no.. nie ;) Trening utrzymany jest w powolnym tempie jednak brzuch nieźle dostaje w kość. :) Przy przedostatnim ćwiczeniu dostajemy wybór- możemy wykonać wersję dla początkujących. Całe 5 minut bardzo mi się spodobało.Spróbujcie. :)
Wiecie że teraz nie możecie użyć wymówki nie mam czasu?  No jak to nie masz? To zaledwie 5 minut! Brzuszek sam się nie zrobi. 

Cammy.

16 komentarzy:

  1. Pierwsze sesje były dla mnie koszmarem :)) Ale im wyżej na studiach tym milej je wspominam. To pewnie za sprawą doświadczenia, już jakiejś zdobytej wiedzy z przedmiotu i lepszej znajomości wymagać egzaminatorów ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że i ja będę je coraz lepiej 'przechodzić' :) Pierwsza niby nie była jakaś super zła ale.. może być lepiej ;)

      Usuń
  2. Ja ćwiczę z Mel B, ale chcę też spróbować z Tiffany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel B zaraża swoją pozytywną energią :) To pierwszy i jak na razie jedyny program Tiffany który ćwiczyłam i zapowiada się dobrze :)

      Usuń
  3. Fajnie, że zamieściłaś ten filmik. Teraz będę miała wszystko w jednym miejscu i może wreszcie wezmę się za ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER, GRATULUJĘ :) I POWODZENIA NA DALSZE SESJE :p

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, to brak czasu to moja najczęstsza wymówka, a "sadło" rośnie ;) Bardzo fajne te ćwiczenia, a ja koniec z marudzeniem, biorę się za nie i to od razu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 minut na pewno znajdziesz, a potem kolejne i kolejne... ;)

      Usuń
  6. ćwiczenia... brr ;p miesnie mnie bola na sama mysl ;p
    A walki z sesja gratuluje, ja jeszcze niestety nie skończyłam, trzymaj za mnie kciuki ;p!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję sesji!:) ja jestem już w sumie weteranką, przeżyłam już 10 sesji (studiuję 2 kierunki :P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prosze, niezła okrągła sumka ;)

      Usuń
  8. Wszystkie trzy treningi znam.
    Mimo, że ćwiczenia Tiffany trwają tylko 5 min, na efekty nie musimy długo czekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mięśnie dostają w kość ;)

      Usuń