czwartek, 23 stycznia 2014

Mel B 10 minutowy trening brzucha

Cześć :)
Jak niedawno wspominałam, dopiero poznaję ‘domowe trenerki’ i dziś przyszedł czas na Mel B- 10 minute tum. :)



Pierwsze wrażenie – bardzo pozytywne! :) Mel jest taką pocieszną osobą. Podoba mi się że cały czas mówi do nas w motywujący sposób np. Feel that burn! albo Yes I can! . Odlicza również  do końca ćwiczenia, dzięki czemu wiem  że muszę wytrzymać jeszcze tylko 10 powtórzeń!  I wiecie co? Daje nam nawet 30 sec na wypicie się wody. ;)

Każde ćwiczenie z tego zestawu mi się spodobało (oprócz tego w 8 minucie, nie potrafię tak się utrzymać).  Na końcu mamy wyzwanie plank- uwielbiam!
Trening jest intensywny, moje mięśnie wołały Stop! Przestań! Co Ty wyprawiasz? Starałam się nie poddać, jedynie wyżej wspomniane  ćwiczenie w 8 minucie zamieniłam na chwilę przerwy ( głupio mi, powinnam chociaż zrobić zwykłe brzuszki).

W poście o Skalpelu zachęcałam was do wypróbowania treningu . Tym razem mówię: koniecznie poćwiczcie! To jest boskie! Mel zaraża nas swoją pozytywną energią, aż chce się ćwiczyć więcej i więcej.

Cammy.

10 komentarzy:

  1. Mel B jest genialna i potrafi zmobilizować :) Lubię też jej ćwiczenia na pośladki i ABS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie z nia cwiczyc tylko nie podoba mi sie jej figura

      Usuń
    2. To prawda, świetnie mobilizuje :)

      Mi również nie do końca podoba się jej figura, ale ważne że dobrze prowadzi treningi :)

      Usuń
  2. Ćwiczyłam z nią i bardzo ją polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ją bardzo polubiłam :) Myślę że zagości w moich treningach na stałe :)

      Usuń
  3. Nigdy z nią nie ćwiczyłam, ale od poniedziałku znowu zamieram rozpocząć dietę i jakieś ćwiczenia też by się przydały. Może właśnie z Mel B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sprobuj pocwiczyc z Mel B i Tiffany Rothe :)

      Usuń
  4. mi mel B ani Chodakowska nie odpowiada zdecydowanie wolę zumbę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię tańczyć, zumba nie jest dla mnie.:p Chodzisz może na zajęcia czy ćwiczysz w domu? :)

      Usuń
  5. uwielbiam Mel B :) pełna pozytywnej energii, a nie tylko sztywno tłumaczy ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń