piątek, 17 stycznia 2014

Szampon Babydream

Cześć :)
Ostatni post dodałam aż tydzień temu. Nie planowałam takiej przerwy ale stało się, intensywny weekend dał w kość, dziś mam wolne więc nadrabiam z czytaniem blogów, a również dodaję recenzję tego popularnego szamponu. Zapraszam do recenzji :)









Szampon Babydream

Skład: aqua, lauryl glucoside, cocamidopropyl betaine, coco-glucoside, glyceryl oleate, sodium lactate, triticum vulgare germ extract, panthenol, glyceryl caprylate, lactic acid, chamomilla recutita flower extract, parfum

Od producenta:
Szampon Babydream myje i pielęgnuje włosy i skórę głowy niemowlęcia szczególnie delikatnie i dokładnie. Wyciąg z kiełków pszenicy umożliwia łatwe rozczesywanie.
-bez środków barwiących i konserwujących
-ph naturalne dla skóry
-z rumiankiem i pantenolem
-nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego

Moja opinia:
Szampon w niebieskim opakowaniu z wygodnym zamknięciem typu ‘klik’. Piękny, delikatny zapach rumianku który przez jakiś czas utrzymuje się na włosach (jest bardzo słabo wyczuwalny, niwelowany przez zapach odżywki).  Ma bardzo dobry skład. Całkiem dobrze się pieni, nie trzeba wylewać dużej ilości płynu. Dobrze myje skalp. Nie używałam go do mycia całych włosów ponieważ  koszmarnie je plącze :( ( co jest jego jedynym, ale bardzo istotnym minusem).

 Może ktoś poleci mi szampon dla dzieci z dobrym składem (taki żeby włosów nie plątał) ? :)


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Gdyby nie to plątanie to byłby ideałem :(

      Usuń
  2. Hmmm... chętnie go wypróbuję, zobaczę czy u mnie też będzie plątał, póki co używam Johnson's Baby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie chcę wypróbować Johnson's baby płyn 3 w 1 :)

      Usuń
  3. Miałam, ale po dłuższym stosowaniu przesuszył mi włosy ;/ Teraz używam Facelle i jak na razie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi się przekonać do używania Facelle jako szamponu ;)

      Usuń
  4. fajny i tani szampon, nałożenie maski na włosy lub odżywki po myciu na pewno rozwiązałby problem z plątaniem ☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, to rozwiązuje problem :) Nawet jeśli tylko przez chwilę mam na głowie kupkę poplątanego siana to i tak bardzo źle się z tym czuję. Skalp myje doskonale i przy tym zostanę :)

      Usuń