poniedziałek, 27 stycznia 2014

Poznaj moje włosy `2 - aktualna pielęgnacja

Hej :)
Dzisiaj przedstawiam wam drugą część serii Poznaj moje włosy. W pierwszej części pokrótce opisałam ich historię oraz pokazałam aktualne zdjęcia-  do poczytania tu


Tak przedstawiają się moje wszystkie kosmetyki do pielęgnacji włosów. Nie robię zapasów więc nie posiadam super wielkiej kolekcji jakie można oglądać na blogach włosomaniaczek.


Szampony
Syoss przeciwłupieżowy – kiedyś po wizycie w salonie fryzjerskim zauważyłam że gratis otrzymałam łupież.. od tego czasu unikam fryzjerów jak ognia a szampon stosuję zapobiegawczo raz na tydzień.
Babydream dla dzieci – delikatny szampon do codziennego stosowania recenzja tu. Okropnie plącze więc szukam czegoś innego.
Yves Rocher odbudowujący z olejkiem jojoba  - miał być jako szampon oczyszczający  (2 razy w tyg) ale… no cóż, najpierw była faza testu więc używałam go kilka razy pod rząd.. i tak zostało. Bardzo dobrze myje i nie wysusza włosów.
 

Odżywki.
Avon nawilżająca – zamówiłam ją jeszcze przed włosomaniactwem no i mam… trzeba zdenkować, pozbyć się i zapomnieć (chociaż krzywdy nie robi, lekko nawilża)
Alterra z granatem i aloesem – pierwsza świadomie kupiona odżywka :)  jeszcze za wcześnie na opinię, ale jak dotąd sprawdza się bardzo dobrze, włosy są po niej gładkie i lekko falują.

Maski
Ziaja oliwkowa- bardzo fajnie działa, włosy są po niej lekkie i nawilżone. Używam jej raz w tygodniu.
L’botica Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania – używam również raz w tygodniu, stosowałam ją dopiero 4 razy ale wielkiego szału to nie ma.


Odżywka -Wcierka Jantar- moja pierwsza butelka, przedwczoraj zaczęłam drugą kurację.  Skuteczna, rzeczywiście powstrzymuje wypadanie włosów.
Olejek Babydream – stosowałam do olejowania włosów (nie widzę pozytywnych efektów), czasami również do zabezpieczania końcówek na noc (tu spisuje się świetnie).
Serum BioSilk – ma w składzie alkohol, widziałam sporo negatywnych opinii ale mi krzywdy nie zrobił. Gdy zużyję sięgnę po serum L'Biotica.

Cammy.

23 komentarze:

  1. W pierwszej chwili pomyślałam sobie "o matko, ile tego", ale jak zajrzałam do łazienki i spojrzałam co ja tam używam stwierdziłam, że wcale nie mam mniej ;)
    Z delikatnych szamponów polecam Bambi Polleny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby dużo ale jednak wcale nie ;) O, przyjrzę się temu szamponowi :)

      Usuń
  2. Sporo tego :) Ja zużywam pojedynczo. Odżywkę Alterry uwielbiam. A szampopnu Babydream używałam do pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostala mi końcówka BD i też się zastanawiałam nad innym użyciem. Koszmarnie plącze ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio nabyłam właśnie olejek z tej serii Yves Rocher. Słyszałam, że szampon jest bardzo fajny, muszę dokupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham jantar a ziaję planuję przetestować

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Jantar i produkty Babydream, które można stosować do włosów ;) Fajny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jantar również uwielbiam :) Babydream też jest super ale powoli mam go dość. ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajna jest odżywka odbudowująca z tej serii YR, co masz szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne kiedyś się skuszę ale moja chciej-lista na kosmetyki do włosów jest długa ;D

      Usuń
  8. Szampon odbudowujący z YR to mój hit :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z twoich kosmetyków miałam odżywkę Alterry, szampon Babydream i jeszcze nieużywana odżywka też z Babydream. Ja za tą odżywką jakoś bardzo nie szaleję i już się cieszę, że cała seria "Granat i Aloes" jest u mnie na wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nie słyszałam o odżywce babydream :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny i sensowny podstawowy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że mamy sporo podobnych ulubionych kosmetyków :) jantar, alterra, biovax <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no proszę :) Zdecydowanie Jantar jest najlepszy! <3

      Usuń
  12. Mi ten szampon z Babydream również strasznie plątał włosy, ale skusiłam się na żel do mycia ciała i głowy z tej serii, taki z pompką i jest super:) kosmetyk wielofunkcyjny, a sprawdza się super i do mycia ciała i włosów, pędzli no cud, miód i orzeszki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no proszę ;) Zdaje mi się że ma on 500 ml a ja nie lubię takich dużych :p

      Usuń

  13. Jak dla mnie jedwab Biosilk jest świetny, używam go już bardzo długo :) Odżywka Alterra pięknie pachnie i dobrze wygładza moje włosy :)) Wcierkę Jantar planuję kupić, czytałam o niej dużo pozytywnych opinii :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń